Subject: FW: Kooskõlastamiseks ajutine ohuala EED2409 3100FT - 7SEPT
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Fri, 23 Aug 2024 12:38:06 +0300

Tere

Saadan kooskõlastamiseks notam-taotluse: ajutine ohuala EED2409 - EED32
Kikepera piirides, kõrgus 3100FT AMSL - 7.september 2024.

Tervitades

Kersti Ristimägi

Infokoordinaator

Harjutusväljade taristuportfell

Riigi Kaitseinvesteeringute Keskus

+372 511 4803

From: Tarmo Pihlak <[email-masked]>
Sent: Thursday, August 22, 2024 3:39 PM
To: RKIK HarTP Aeroteave <[email-masked]>; AMC <[email-masked]>
Subject: Vs: Kooskõlastamiseks ajutine ohuala EED2409 3100FT - 7SEPT

Tere,

Edastan kooskõlastuse.

Lugupidamisega,

Tarmo

  _____

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: neljapäev, 22. august 2024 14:51
Adressaat: AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Kooskõlastamiseks ajutine ohuala EED2409 3100FT - 7SEPT

Tere

Saadan kooskõlastamiseks ühe erakorralise ajutise ohuala EED2409 notam
taotluse – EED32 Kikepera piirides, kõrgus 3100FT AMSL - 7.september 2024.

Manuses Pärnu kooskõlastusega notam taotlus.

Tervitades

Kersti Ristimägi

Infokoordinaator

Harjutusväljade taristuportfell

Riigi Kaitseinvesteeringute Keskus

+372 511 4803

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.